Sneeuw in het Gooi. Ik vind het mooi.

DSC_3686Vanmorgen keek ik verwachtingsvol langs het slaapkamergordijn naar buiten. Hoe wit zou het nu zijn? Wat!? Als sneeuw voor de zon verdwenen. Oké, voor de maan. Wat jammer nou😦 En nu gaat het ook nog miezerig regenen. Maar gelukkig hebben we de foto’s nog. Gisteren gemaakt in Hilversum, bij het bos van Natuurmonumenten bij de ‘s-Gravelandseweg. De fotogalerij staat hieronder…

3 gedachten over “Sneeuw in het Gooi. Ik vind het mooi.

    1. Ha, Thomas de Essoman!🙂 Leuk dat je de moeite genomen hebt. En ik ben blij dat ik even mijn auto bij jouw pomp heb laten staan om foto’s in het bos te maken. Een dag daarna was de sneeuw weer weg – en dit was toch wel erg mooi. Leuk dat mijn foto’s ook inspireren om anders te kijken. En die Trouw heb ik nog steeds niet uit kunnen lezen, haha. Groet!

      PS die roze besjes staan achter jouw pomp in de berm.

Zeg iets terug op Vrijspraak

