Liefde op je weg

San Francisco Tunnel
er is een nieuwe kans
maar jij gaat door een tunnel
zonder zicht op het eind

slechts jij weet wat je voelt

ik weet dat je hoopt
en blijft vertrouwen
advies van alle kanten

jij kiest je eigen koers

mijn weg loopt parallel
al ga ik niet echt mee
kracht wens ik je toe

en liefde op je weg

True to your word,
you let me catch my breath
and send me in the right direction.
Even when the way goes through
Death Valley,
I’m not afraid
when you walk at my side.

Psalm 23:3,4 – the Message

Een gedachte over “Liefde op je weg

Zeg iets terug op Vrijspraak

