iPhone 5 standaard en panorama-pics

Vandaag had ik het met Facebookvrienden over de fotokwaliteit van iPhone-camera’s. Ik ben van de 3GS naar de 5 gegaan en dat is wel een grote stap, zeker ook qua camera! Ik laat hier een paar recente standaard- en panorama-pics zien die ik niet bewerkt hebt (alleen af en toe een stukje eraf gesneden, geen verdere aanpassingen). Ik zal de komende tijd voor de aardigheid eens wat vergelijkingsmateriaal verzamelen waarbij ik dezelfde foto’s maak met verschillende camera’s. De iPhone 5, mijn Nikon D300 spiegelreflex en digitale camera Samsung WB850F.

Een gedachte over “iPhone 5 standaard en panorama-pics

Zeg iets terug op Vrijspraak

