En dat vind ik dus mooi

En dat vind ik dus mooi
Maar verder gaat het wel goed met me, hoor.

4 gedachten over “En dat vind ik dus mooi

  1. Ach Paul, zo heeft iedereen zijn eigen afwijkingen. Geniet er maar van. Zoals ze in het Engels zeggen ` Beauty is in the eye of the beholder’

  2. Ik weet PRECIES wat het was en is. Een oude, roestige ijzeren balk in een oude fabrieksmuur.🙂
    Voormalige suikerfabriek in Halfweg. Ik heb een hele serie foto’s gemaakt – toplocatie voor mensen die van vergane glorie houden. Mensen zoals ik, dus.

Zeg iets terug op Vrijspraak

