Foto’s the Passion Den Haag – repetitie gistermiddag

Ik heb gisteren aan het eind van de middag wat foto’s gemaakt van de voorbereidingen van the Passion in Den Haag. Omdat ik me niet zo goed voelde besloot ik toch maar thuis tv te kijken – al was ik er graag bij gebleven. Het is niet zomaar een dramatisch verhaal voor mij – die lijdensgeschiedenis van Jezus. Het is een harde werkelijkheid die me steeds opnieuw ontroert en stil maakt. Lees mijn gedicht in de blogpost hieronder.

Maar het is te begrijpen dat alle medewerkers aan dit media-event ook op een vrolijke manier de spanning kwijt moesten voor hun optreden. Eigenlijk wel een mooi moment voor foto’s…

Een gedachte over “Foto’s the Passion Den Haag – repetitie gistermiddag

Zeg iets terug op Vrijspraak

