Buitenaards goede Nederlandstalige pop komt van Marsman

De Dijk? Bløf? Frank Boeijen? Van Dik Hout? Dat is ook schitterend. Maar… als je Joost Marsman nog niet hebt ontdekt, terwijl je wel van goede Nederlandse teksten en lekkere meeslepende liedjes houdt, dan is dit mijn muzikale tip: buitenaards goede Nederlandstalige pop bestaat en het komt ook van Marsman. En misschien ben ik wel de laatste Nederlander die dit ontdekt, maar het kan ook zijn dat ik iemand vandaag een muzikale dienst bewijs met deze luister- en geniettip.

waar liefde begintIk draai die cd Waar liefde begint niet grijs – domweg omdat ik de iTunes versie heb gedownload en ik gewoon m’n iPhone op repeat zet. Maar het komt op hetzelfde neer. Neem nou dit lied. Dit gaat ergens over. En als je dit mooi vindt: er staan veel meer mooie nummers van deze zanger op YouTube – vaak heel goed live uitgevoerd. En de kans bestaat dat je ook van Is ook schitterend hebt gehoord. Dat is de band waar Joost Marsman de zanger van was.

Laat me eens weten wat je van deze zanger en zijn muziek vindt!

Een gedachte over “Buitenaards goede Nederlandstalige pop komt van Marsman

Zeg iets terug op Vrijspraak

