Woorden & Beelden – mijn fotowebsite

Naast dit blog heb ik al een tijdje een fotosite online staan. Tot voor kort was ik niet tevreden over de functionaliteit en uitstraling van deze website, maar nu ik een WP-design van ProPhoto heb geïnstalleerd en ‘getuned’ ben ik er erg blij mee!

paulabspoelpuntnl

Op Vrijspraak kan ik m’n zegje doen en ook met enige regelmaat anderen aan het woord laten. Daar staan regelmatig foto’s bij (in feite ben ik een paar jaar terug gaan fotograferen omdat ik het zat was steeds plaatjes van Google te moeten lenen…), maar op mijn eigen domein gaat het toch vooral om de fotografie. Daarbij ben ik de laatste tijd meer bezig met portret en modelfotografie – een nieuwe uitdaging waar ik me verder in wil bekwamen. Mocht je eens een idee hebben voor een originele fotoshoot, neem gerust contact op. Dat kan via het contactformulier op genoemde website.

Zeg iets terug op Vrijspraak

