Terug naar Amersfoort

AmersfoortDSC_8961Op mijn eigen website zet ik inmiddels meer beelden dan woorden (al was ik ooit van plan om dat een beetje gelijkmatig te verdelen), maar ik wil niet vergeten dat ik op dit Vrijspraak-blog al veel langer een groep trouwe volgers en lezers heb. En daar zijn vast en zeker mensen bij die ‘iets speciaals hebben met’ de stad Amersfoort. Voor mij is dat in elk geval zo, ik studeerde er een jaartje (heel lang geleden) aan de EH en ik kom er graag omdat ik het een bijzonder mooie stad vind.

Ik zette laatst al een serie beelden uit Amersfoort online, maar afgelopen zaterdag was ik opnieuw een paar uurtjes in de keistad en vanzelfsprekend moest ik weer het een en ander vastleggen. Hopelijk genieten jullie mee!

Klik op de foto’s voor grotere weergave.

Zeg iets terug op Vrijspraak

