Walvisseks

De laatste standjes voor walvisseks – volgens de deskundigen. Face to face in verticale positie, of traditioneel maar wél met support van onderen door een behulpzame soortgenoot. Je wist het niet hè? Maar nu wel. Dankzij mij. En dankzij het Whale Museum in Húsavik. Gelukkig laten de mensen de walvissen wat meer met rust en kunnen zij zich blijven vermenigvuldigen (de walvissen, bedoel ik nu). Je moet er toch niet aan denken dat we straks alleen nog dat museum en wat oude foto- en filmbeelden hebben.

Afbeelding

2 gedachten over “Walvisseks

  1. Paul, drie jaar geleden was ik in de bevoorrechtigde positie om walvisseks life te zien. Om kort in een paar woorden te beschrijven, het is een combinatie tussen een massale orgie en groepsverkrachting. Gaaf om een keer te mogen zien.

  2. Hartelijk dank, Paul! Nu kan ik rustig gaan slapen vannacht. In de veilige wetenschap dat ik, geen walvis zijnde, geen soortgenoot extra nodig heb voor goeie seks😉
    Schattig trouwens, die kleine vinnetjes (naar verhouding dan) van de bovenste foto.

Zeg iets terug op Vrijspraak

