Laatste eer

_MG_9681sqooit droeg je ons
ook droeg je mij
nu lopen wij
bedroefd
terneergeslagen

bij elke stap
een stille traan
als jij
op handen
wordt gedragen

 

Met dank aan mijn broer Rob Koster die met respect mooie foto’s maakte van deze dag.

3 gedachten over “Laatste eer

  1. Ik wil nog even zeggen, dat ik me bij je uitgeschreven heb.
    Als je lezer een reactie op je artikel geeft, is men vrij in de wijze, waarop men reageert, tenzij men grove taal gebruikt.
    Als je er bepaalde regels op nahoudt, moet je dat vantevoren laten weten. Het is niet de bedoeling je lezers in een vangnet vast te houden. Je mag blij zijn, dat men überhaupt de moeite en de tijd neemt om te reageren. Ik pas dus niet op jou site !

Zeg iets terug op Vrijspraak

