Lydia is 50!

LydiaJe wordt verliefd op een meisje als je in Havo 4 zit. Als je op zo’n moment verkering krijgt zijn er mensen die denken dat dit niet goed is voor de studieresultaten. Maar in mijn geval was dat niet zo. Ik ging heel erg mijn best doen om haar bij te houden en we kwamen samen met goede cijfers over de eindstreep. We deden verschillende vervolgstudies maar bleven onafscheidelijk – tot op de dag van vandaag. Achtentwintig huwelijksjaren, drie prachtige kinderen die hun eigen weg in het leven aan het ontdekken zijn en vijftig levensjaren op de teller van mijn liefste. Ze hoeft nooit in het middelpunt van de belangstelling, maar ze is wel het centrum van mijn leven en het hart van ons gezin. Ik ben blij en dankbaar en hoop nog heel veel jaren met haar te delen! Van harte, liefste. We blijven proberen elkaar bij te houden 🙂

4 gedachten over “Lydia is 50!

Zeg iets terug op Vrijspraak

