Zwaai maar

mijn wereld is een markt
ik denk in plus en min
spreek je niet in cijfers
dan zie ik niet de zin
ik reken op mijn bonus
en voel me niet bezwaard
ik ben de vette premie
en jouw vertrouwen waard

mijn wereld is de maatschappij
ik denk het liefst aan mensen
als iedereen genoeg krijgt
heeft niemand veel te wensen
ja zwaai maar met die vinger
wat heb ik nu te vrezen
je hoeft de redders van je bank
nu niet de les te lezen

(Foto via hotlink The Post Online)

Een gedachte over “Zwaai maar

Zeg iets terug op Vrijspraak

