Dit blog gaat op slot

Vrijspraak op WordPress heeft een aantal jaren gefunctioneerd als mijn ‘creatieve uitlaatklep’ op het internet. Voor dit jaar had ik een upgrade van mijn account om zo voldoende ruimte te hebben voor foto’s en wat customization (zoals een speciaal font). Ik merk dat ik steeds meer rechtstreeks deel op Facebook – daar zitten de mensen immers al en kan ik meeliften in het drukke sociale verkeer op die mega-snelweg. Vrijspraak was mijn eigen plek, al gaf ik steeds vaker ook gastbloggers de ruimte om hier hun zegje te doen. Het is mooi geweest, ik zet een punt achter dit blog en ik bedank mijn trouwe bezoekers. Stop ik met bloggen? Nee! Ik heb nog steeds mijn eigen domein HIER en dat heb ik tot dusver gereserveerd voor fotografie. Ik ga de komende weken nadenken over de mogelijkheid om daar een gecombineerd tekst en beeld-blog van te maken. Dus – als je dacht dat je van me af was: ik moet je teleurstellen. Als je graag meer van mij blijft vernemen: ik zit op allerlei sociale media en ik ga vanaf januari 2016 alle aandacht richten op mijn Nederlandse blog onder eigen naam. Bovendien: in het dagelijks leven loop ik ook nog altijd vrolijk rond.

Dank voor alle bezoekjes, reacties online en offline – het was een bijzonder genoegen! Hopelijk laten de vrienden van WordPress dit blog in een wat uitgeklede vorm gewoon online staan, zodat alle schrijfsels en foto’s van voorgaande jaren beschikbaar blijven voor wie daar nog eens naar terug wil. Gegroet!

Paul Abspoel

4 gedachten over “Dit blog gaat op slot

Zeg iets terug op Vrijspraak

