Beelden uit de tuin…

Na afloop van de boekpresentatie afgelopen vrijdagmiddag kregen we nog een rondleiding door de bijbelse beeldentuin. Ik kom hier regelmatig – het is mijn favoriete plek (buitenshuis!) in Hoofddorp. De tuin is als een mooi bewaard geheim, een stille hof – een beetje weggedoken achter de brede schouders van de kerk. Maar rustzoekers, bedroefde mensen, denkers, kunstliefhebbers en levensgenieters kunnen hier hun hart ophalen. Ik heb er al veel foto’s gemaakt, ook van de beelden die ik hier opnieuw laat zien, maar het licht en het jaargetijde zorgen voor een wisselend decor. De beelden zijn gemaakt door Karel Gomes. Geniet even in stilte mee… (klik op de afbeeldingen voor grotere weergave)

2 gedachten over “Beelden uit de tuin…

  1. Prachtige foto’s Paul! De combinatie van de artistiek van Gomes, de plaatsing in de tuin en de hoeken waarin en instellingen van jouw fotografie brengen deze beelden tot leven. Goede herinnering ook, trouwens! In deze foto’s voel ik uitdagingen….

Zeg iets terug op Vrijspraak

