Putjesperspectief


Laag bij de grondse foto’s. Dat wordt toch een soort specialiteit van mij. Plaatjes van een bijzonder laag niveau… Kan dat wel iets goeds opleveren? Oordeel zelf… En: neem zelf ook eens zo’n foto vanuit putjesperspectief. Laat hier een link achter als je die foto online hebt staan. Ik ben benieuwd! Voor de foto die het meest bij mij in de smaak valt loof ik binnen 14 dagen een speciale prijs uit: het digitale Putdeksel. De winnaar mag de prijs dan weer doorgeven. Klik op de pics voor grotere weergave.



Twee inzendingen uit het verre Egypte – laag bij de grondse opnamen van Jos Strengholt:


11 gedachten over “Putjesperspectief

    1. Mooi! Ik moet bekennen dat ik je inzendingen pas zag NADAT ik de prijs had uitgereikt aan 2 winnaars… Maar met name jouw laag bij de grondse meeuw mag er zijn. Complimenten! Misschien krijg je het Digitale Putdeksel wel van Mark of Jaco. Ik draag je voor!

Zeg iets terug op Vrijspraak